#Day315 – Végre ezek is megvannak
2022. november 26. írta: June Z. T.

#Day315 – Végre ezek is megvannak

day_315.png

2022.november 25. – Péntek

Feltűnő, hogy mennyire megszerettem reggel 7-re időpontot kérni a pszichológustól, máskor meg edzeni menni kora reggel, én, aki alig bírok (lehet csak bírtam?!) kimászni az ágyból. Még az orvosi időpontjaimat is reggel 7-re kértem a jövőhétre, már ahol lehetett. Ugyanakkor azt vettem észre, amikor látom az értelmét és a célt, akkor képes vagyok a korai kelésre, ráadásul nem is szenvedésként élem meg, hanem élvezem, ahogy kora reggel a még szinte alvó város levegőjét beszívva megtöltődik a tüdőm. 

 Minden reggel megiszom egy csésze napfényt, hogy felderítsem magam.

Debasish Mridha

Hasonló lendülettel mentem a pszichológushoz most is, ahol most épp a céljaim voltak a témák. Meglepő volt látni, mennyire megdöbbent, hogy milyen összeszedett vagyok ebben a tekintetben. Összességében feltöltődve jöttem el a konzultációról, talán ez a pozitivitás segített abban, hogy végre megtaláljam azt a síaláöltözőt az Aldiban, amit már egy hete kinéztem az újságban. Már alig várom, hogy vasárnap élesben bevessem az új szerzeményemet, habár egyelőre még csak túrán. A síelést meglátjuk, hogy jön össze ezen a télen…

Ui.: Már annyira régóta bennem volt a vágy, hogy legyen egy borsdarálóm, egyszerűen nem tudom miért, de maga a mozdulat lehetősége is olyan inspiráló, hogy főzzek, már csak ezért megérte beruházni rá….ugyanis többek között emiatt is, de ma főztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://365napboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr9717987734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása