#Day300 - Yazio
2022. november 11. írta: June Z. T.

#Day300 - Yazio

day_300.png

2022. november 10. – Csütörtök

Van valami abban a hitben, hogy ha akarunk valamit, teszünk érte és nyitottak vagyunk, akkor a megoldások néha csak úgy beesnek az ölünkbe. Miután már egy jó ideje elhatároztam, hogy foglalkozom a fogyással, főleg most, hogy betegség miatt egy jelentős mennyiség lement (közel 10 kg) és ráadásul egy csomó mindent elhagytam már több, mint egy hónapja az étkezésből (üdítők, alkohol, kávé, tej), nincs is jobb időpont diéta belekezdésébe. Az egyetlen problémám a segítség volt, nem teljesen tudtam milyen irányvonalak menten menjek mennyiség tekintetében.

A legfontosabb eszköz a fogyás eredményeinek hosszú távú fenntartásában: a kitartás. Ha egyszer elhíztunk, és le kell adnunk a felesleget, sokkal nehezebb dolgunk van, mint ha csak a meglévő súlyunkat próbáljuk fenntartani. Amilyen fortélyos, okos, makacs a zsír, ugyanolyannak kell lennünk nekünk is.

Sylvia Tara


Nos, erre a fogós kérdésre kaptam megoldást unokatesómtól, Zsanitól, aki még a nyár folyamán volt nálam látogatóban. A Yazio app tényleg nagyon sokat segít a nyomonkövetésben, a kalória számolásban. Mindent nyomon lehet vele követni, az ételeket akár vonalkóddal is felismeri. Nem volt mit tenni, egyből elkezdtem felvinni a napi fogyasztásomat. Már fél nap alatt rájöttem, hogy tényleg nagyon jó az applikáció, szóval délután már meg is vettem a konyhai mérlegemet. Természetesen Kedves Olvasóm kérdezned sem kell, zöld színű lett a mérleg, mivel az a kedvenc színem. Mindehhez már csak kitartás kell, de ebben a sima mérlegem segít, na meg a tippet adó unokatesóm is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://365napboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr9017975438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása