#Day301 - Talpra hát!
2022. november 12. írta: June Z. T.

#Day301 - Talpra hát!

day_301.png

2022. november 11. – Péntek

Annyira belelkesedtem a Yazio-n és azon, hogy végre egy olyan diétát találtam, amivel tudok azonosulni, illetve egészségesen étkezni, hogy annak ellenére is elmentem edzeni, hogy tudtam, hogy a hétvégén 30 km-ert fogok túrázni. Úgy érzem kezdek visszatalálni magamhoz, azért még sokat kell dolgoznom mind kívülfől, mind belülről, de valahogy így kell elkezdeni a kimászást a gödörből. Ebben pedig szerencsémre sok támogatóm van. Ezért pedig nem lehetek elég hálás. Remélem a lelkesedésem továbbra is kitart mind a lelki, mind a testi fejlődésben. Pénteken csak úgy túltengett bennem a rejtett energia, mert minden edzés és fáradság ellenére, 8-kor még vígan kerestem (és megtaláltam) a boltokban a tökéletes cipzáros pulcsit a másnapi túrához. Persze nem lennék nő, ha nem vettem volna egy kesztyűt a túrabotomhoz (mellesleg a legnagyobb problémámat, hogy nincs rajta jelölés a beállításhoz, megoldottam rózsaszín körömlakkal) és habár kicsit drágán remek túrazoknit. Egy kis spoiler: tökéletes túrazokni megtalálva. :D

Hát talpra! Fittyet a fájdalomra, mert győz a lélek minden akadályon, csak a test súlya földre le ne vonja!

Dante: Isteni színjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://365napboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr3317977728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása