#Day310 – Könyv kivégezve
2022. november 21. írta: June Z. T.

#Day310 – Könyv kivégezve

day_310.png

2022. november 20. – Vasárnap

Habár vasárnap még ünnepeltünk a bátyámnál, már amennyire ünnepnek számít egy közös családi reggeli és egy közös ebéd, amihez még a nagynéném is csatlakozott. A ő látogatásának köszönhetem, hogy gazdagabb lettem egy sós dísszel, hiszen a nagynéném mindenkinek hozott egy ilyet…elvileg javítja a levegőt a só, a díszt művirággal kiegészítve nem tudnám jól leírni, így Kedves Olvasóm a Te fantáziádra bízom, hogy képzeled el ezt a jelenséget. Mégis bármennyire is jó volt a közösen töltött idő (nem nevezném feltétlen ünnepnek, de mindenképpen boldog pillanatok) vasárnap számomra az volt a boldogság, hogy befejeztem Dr. Almási Kitti: Ki vagy te? című könyvét. Kicsit már inkább küzdés volt az olvasás talán az elaprózódás miatt (esténként olvastam). Vagy az olvasási tempó miatt, vagy más okból, de úgy éreztem, hogy a másik könyve (Bátran élni) jobban megszólít, mégsem mondhatom azt, hogy megbántam, hogy elolvastam.

Gyakran mi vagyunk önmagunk legkíméletlenebb kritikusai és zsarnokai, mi követelünk magunktól olyasmit, amit talán senki más nem vár el tőlünk.

Almási Kitti: Ki vagy Te?

A bejegyzés trackback címe:

https://365napboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr6217987814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása