#Day311– Zöldségaprító
2022. november 22. írta: June Z. T.

#Day311– Zöldségaprító

day_311_1.png

2022. november 21. – Hétfő

A hétvégi családi ebéden a sógornőmnek köszönhetően rádöbbentem (vagy visszaemlékeztem?!), hogy mennyire szeretem a salátát. Márpedig ez egy diétában nem árt. Egyetlen bökkenőt éreztem a salátakészítés közben, hogy hogyan fogom a sárgarépát belecsempészni ilyen hosszú csíkokban. A sógornőmnél ugyanis volt egy ilyen különleges zöldségaprító, amivel nagyon megszimpatizáltam. Na és hétfőn már érezhettem is a #Juckófaktort. Eredetileg úgy terveztem, hogy elmegyek a Vasedénybe (alattam a földszinten van egy háztartási bolt) és beszerzem az aprító remeket, de mélyen rémlett az emlékeimben, hogy valami hasonló szerkezet bujkálhat a fiókomban, amit még a nagynénémtől kaptam. És láss csodát, amit kívántam már a szekrényemben volt…

Nem szabad boldogságot várnunk, azt nem lehet kiérdemelni. De ha az élet úgy hozza, az véletlen ajándék és nem tarthat örökké.

Egy gésa emlékiratai c. film

Ui.: Habár még sok jó dolog történt hétfőn, igazán izgalmas hétindító nap volt, de egyszerűen azon nem tudtam túltenni magam, hogy egy gondolatom valósággá vált.  

A bejegyzés trackback címe:

https://365napboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr8517987790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása