#Day314 – Értékelve
2022. november 25. írta: June Z. T.

#Day314 – Értékelve

day_314.png

2022. november 24. – Csütörtök

Már több, mint egy hete tudom, hogy lesz értékelőm, ami először szorongással töltöttem el, majd a lehetőség szerint a legjobban igyekeztem felkészülni, ami megnyugtatott, majd csütörtökön ismét a stressz előjött. Végül gyorsabb és pozitívabb lett az egész esemény, mint vártam, egyúttal semmitmondó is volt valamilyen szinten. Miután tudom, hogy váltani akarok, így nem is hoztam fel a problémákat. Talán a legérdekesebb az volt, amikor az ügyvezető kijelentette, hogy micsoda összhangot lát köztem és Karó között, mennyire jól dolgozunk csapatban. Lehet kifele ez így tűnik, talán az én alkalmazkodásom miatt látszik így. Nem tudom, de én biztosan nem így élem meg belülről.

Ha valamilyen külső ok miatt szomorú vagy, a fájdalom nem magának a dolognak a következménye, hanem annak, ahogyan az adott dolgot értékeled; ezt az értékelést pedig hatalmadban áll visszavonni bármely pillanatban.

Marcus Aurelius

Ui: Engem is elkapott a Black Friday láz, így bevásároltam a Yazio pro-ra, hogy a recepteket elérjem. Már alig várom, hogy a hétvégén leüljek és átsilabizáljam a recepteket, hogy melyiket és mikor fogom megvalósítani. Hogy mennyire belelkesített? Fogtam az almákat és egy régebbi zabpelyhes-almás sütit készítettem belőle, amiben se cukor, se liszt, se tojás. Mint utóbb kiderült, zsír egy kicsit sok van benne a dió miatt. De hát teljesen minden mentes süti mégsem lehet. � A hétvégére sütivel felkészültem.

A bejegyzés trackback címe:

https://365napboldogsag.blog.hu/api/trackback/id/tr1517987742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása